Restaurantul Rustic din Constanta a instituit taxa de ospatar

Restaurantul Rustic din Constanta a instituit taxa de ospatar.

In urma cu cateva zile am fost invitat sa particip la un eveniment de familie care s-a sarbatorit la Restaurantul Rustic. Locatia, renovata in aceasta vara, arata ceva mai bine, fiind unul din putinele localuri cu specific traditional existente in municipiul Constanta. Din pacate, aprecierile se opresc doar la acest aspect.

In primul rand, cand am ajuns acolo era foarte frig in interior. Cred ca nu erau mai mult de 15 grade. Desi am solicitat ospatarei sa dea drumul la caldura, avand in vedere ca in restaurant exista atat centrala cat si aeroterme, solicitarea ne-a fost refuzata din cauza ca sunt prea putini clienti in local. Drept pentru care a trebuit sa stam cu hainele pe noi. Dar am zis…wtf, trebuie sa ne simtim bine, suntem doar la un eveniment placut si nu lasam frigul sa ne strice cheful.

A doua dezamagire a fost aperitivul. Platouri pentru care am platiti 45 de lei, si care trebuiau sa fie pentru cel putin 4 persoane (dupa cum ni s-a spus, 4 persoane nici nu pot sa manance tot), erau de fapt de potolit doua guri. Nici felul 2 nu a excelat, fiind mai mult rece decat cald.

Surpriza a venit la final, cand pe langa nota de plata destul de piperata, cei de acolo au mai cerut inca 70 de lei pentru fiecare dintre cei 2 ospatari. Cei 25 de lei nu erau suficienti, si au inceput sa se targuiasca cu noi. Binenteles ca nu ne-am lasat impresionati de tonul ridicat al acestora si nu am acceptat sa le dam nici un ban in plus.

via Restaurantul Rustic din Constanta a instituit taxa de ospatar.

Lasă un răspuns

